زیدان: یوونتوس هنوز در قلب من جای دارد؛ امیدوارم رونالدو برای بازی برگشت آماده باشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: یوونتوس هنوز در قلب من جای دارد؛ امیدوارم رونالدو برای بازی برگشت آماده باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: یوونتوس هنوز در قلب من جای دارد؛ امیدوارم رونالدو برای بازی برگشت آماده باشد

من از قهرمانی یوونتوس در سری آ خوشحالم و آنها هنوز در قلب من جای دارند. همیشه زنده باد یوونتوس!

لوس بلانکوس در قرارداد موراتا بند بازخریدی قرار داده و وقتی از زیزو در مورد اینکه آیا در تابستان این بند را فعال خواهند کرد پرسیده شد، وی گفت:

خواهیم دید.

رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد میزبان خود را با تساوی 0-0 متوقف کرد اما شوک اصلی مصدومیت کریستیانو رونالدو در تمرینات قبل از شروع بازی بود که حتی روی نیمکت هم حضور نداشت:

بدیهی است که غیبت او روی بازی تیم تأثیر گذاشت، اما کسانی که بازی کردند عملکرد خوبی داشتند. همه ما در حرکات دفاعی خوب کار می کنیم و تمام توان خود را به کار می گیریم.

- رونالدو و بنزما:

من گفتم که آنها 100% آماده هستند، اما این را هم گفتم که باید وضعیت آنها در آخرین جلسه تمرینی را ببینیم. کریستیانو کمی احساس ناراحتی کرد و به همین دلیل بازی نکرد. مشکل کریم کمی متفاوت بود، اما به تدریج بدتر می شد و ما نمی خواستیم ریسک کنیم. آنها دو بازیکن مهم هستند و ما امیدواریم که در دیدار برگشت به میادین بازگردند. ما وضعیت آنها را روز به روز همراه با پزشکان تیم ارزیابی خواهیم کرد.

سعی خواهیم کرد تا از بازگشت آنها برای دیدار برگشت اطمینان حاصل کنیم، اما در حال حاضر چیز بیشتری نمی توانم بگویم. باید ببینیم که هر روز چطور پیشرفت می کنند. اگر قرار است آنها در زمین باشند، بهتر است که با آمادگی کامل باشند، اما اگر هرگونه مشکلی داشتند، نمی توانیم ریسک کنیم. بازیکنانی که امروز بازی کردند، عملکرد خوبی داشتند و این مهم است.

- آیا رئال مادرید برای تساوی بازی کرد؟ 

ما همیشه برای کسب پیروزی وارد میدان می شویم. این نتیجه خوبی است. ما جنگیدیم، بازی سختی بود، اما در نیمه دوم بهتر شدیم. 90 دقیقه خوبی داشتیم هرچند که نیمه دوم بهتر بود. مهمترین چیز این است که نتیجه خوب بود. در نیمه اول کمی عقب تر دفاع کردیم اما در نیمه دوم فرصت هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. کمی ناامید هستم چون شایسته بیشتر از اینها بودیم، اما از لحاظ دفاعی بسیار خوب عمل کردیم، نبرد سختی بود.

می توانستیم گلزنی کنیم، اما رسیدن به یک گل جایگاه شما در فینال را تضمین نمی کند. نصف راه صعود را طی کرده ایم. بازی بعدی را در خانه برگزار خواهیم کرد و می دانیم که در برنابئو قادر به انجام چه کار هایی هستیم. باید مثل امروز کار کنیم.

- نیمه دوم:

ما جلوتر بازی کردیم، پرس بیشتری داشتیم و مهم تر از آن، توپ را بیشتر در اختیار داشتیم. اگر مالکیت توپ را داشته باشید دفاع کردن برای حریف سخت تر می شود. ما به گل نرسیدیم و در دیدار برگشت دوباره همه چیز 50-50 خواهد بود. سعی خواهیم کرد مثل امروز خوب بازی کنیم، این بازی نیمه نهایی چمپیونزلیگ است، بنابراین آسان نخواهد بود. من از نتیجه و نحوه بازی بازیکنان راضی هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | 17:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.